Tiskové produkty v jednotném stylu, s individuálním obsahem a praktickým objednáváním — tyto výhody vám přináší nástroj Corporate Designer. Recept: Zaslané tiskové předlohy pro vás vytvoříme ve firemním designu, na vašich pracovnících tak bude už jen úprava textů či obrázků přímo v editoru s následnou bezproblémovou objednávkou tiskových produktů v požadovaném nákladu. A profesionální prezentace na trhu je hotová.
Stručné vysvětlení: Fungování nástroje Corporate Designer
Přednosti a podmínky pro vaši firmu
Úspora času
Už žádný čas vynakládaný na individuální návrhy a objednávky
Jednoduché ovládání
Sami si určíte, které prvky mají být upravitelné.
Odpadá potřeba dalších programů a know-how.
Zpracování i objednání všech předloh se provádí přímo v nástroji Corporate Designer.
Přesné přiřazení nákladů na objednávky
Jednoduché další interní zúčtování centrálně prováděné fakturace
Objednávání dle praktických potřeb
Objednávky se už nezadávají centrálně, ale provádějí — je podle potřeby zaměstnanci - avšak při zachování firemního designu.
Jednorázové pořizovací náklady minimální výše
Po uhrazení nízké jednorázové platby lze nástroj neomezeně využívat.
Široké spektrum produktů: Můžeme pro vás realizovat téměř každý požadovaný produkt.

Nekomplikované řešení blízké praxi

Pomocí nástroje Corporate Designer si do jisté míry zajišťujeme spokojenost svých zákazníků. U svých prostředků k péči o kontaktní čočky pokládáme za důležité poskytovat také vždy informace o jejich údržbě a použití, aby se zákazníkům nepřihodily nějaké nepříjemnosti. V rámci nástroje Corporate Designer proto určujeme zcela jasně oblasti, které mohou na letácích využít optici nebo maloobchodní obchodníci k uvedení svých kontaktních údajů — zbytek je ale v naší režii. Obchodníci si mohou upravit i barvy písma a poté si jednoduše objednat potřebné náklady tiskovin.
— Výrobce a dodavatel potřeb pro optiky
Nástroj Corporate Designer pro mě znamená skutečnou úsporu času! Naše rodinná firma se postupem času rozrostla na tři menší provozovny a potřebujeme tak každou chvíli letáky k propagaci chystaných akcí anebo vizitky pro naše řemeslníky, kteří pracují mimo firmu. Zanedlouho jsme se dohodli na praxi, kdy si každá provozovna přímo vyplňuje vlastní texty a jednoduše si také doobjednává potřebné materiály. Služby externího grafika tak využíváme vlastně už jen ve zvláštních případech, když je potřeba zhotovit nový návrh vizitek nebo letáků. A to je super!
— Firma střední velikosti, podnikající v oblasti sanitární techniky
