Reklamace
Nejste spokojen(a)?
Pokud by náš tisk neodpovídal vašim představám nebo vykazoval nějaké nedostatky, budete mít možnost cíleně popsat příslušný problém a sdělit nám důležité informace pro následné zpracování. Jakmile budeme mít k dispozici potřebná data a doplňující informace (fotografie nebo vadné výtisky), přezkoumáme vaši reklamaci a předložíme vám co nejdříve návrh jejího řešení.

Zpět do zákaznického účtu
Reklamace nám tak můžete nahlásit pouze podle objednávky.
Klikněte na "Přehled objednávek" v části "Naše služby" ve svém zákaznickém účtu.

Podrobnosti a akce
V přehledu objednávek naleznete důležité informace týkající se vašich zakázek.
Vyberte zakázku k reklamaci a klikněte na položku "Podrobnosti a akce".

Reklamování zakázky
Po výběru položky "Reklamovat zakázku" na pravé straně získáte přístup k osobnímu reklamačnímu formuláři.

Vyplnění a odeslání reklamace
Už jste na tom správném místě. Zde můžete popsat podrobnosti a chyby a pak nám reklamaci odeslat.