Reklamace

Nejste spokojen(a)?
Pokud by náš tisk neodpovídal vašim představám nebo vykazoval nějaké nedostatky, budete mít možnost cíleně popsat příslušný problém a sdělit nám důležité informace pro následné zpracování. Jakmile budeme mít k dispozici potřebná data a doplňující informace (fotografie nebo vadné výtisky), přezkoumáme vaši reklamaci a předložíme vám co nejdříve návrh jejího řešení.

Abyste mohl(a) odeslat reklamaci, respektujte prosím následující pokyny.
Zpět do zákaznického účtu

Zpět do zákaznického účtu

Reklamace nám tak můžete nahlásit pouze podle objednávky.

Klikněte na "Přehled objednávek" v části "Naše služby" ve svém zákaznickém účtu.

Podrobnosti a akce

Podrobnosti a akce

V přehledu objednávek naleznete důležité informace týkající se vašich zakázek.

Vyberte zakázku k reklamaci a klikněte na položku "Podrobnosti a akce".

Reklamování zakázky

Reklamování zakázky

Po výběru položky "Reklamovat zakázku" na pravé straně získáte přístup k osobnímu reklamačnímu formuláři.

Vyplnění a odeslání reklamace

Vyplnění a odeslání reklamace

Už jste na tom správném místě. Zde můžete popsat podrobnosti a chyby a pak nám reklamaci odeslat.

Protože nemůžeme uznat reklamace způsobené nesprávnými tiskovými daty, prosíme vás o kontrolu, zda vámi odeslaná data odpovídají našim požadavkům. Informace, které se týkají tohoto tématu, naleznete v části "Info k datům", resp. v části "Podrobnosti" na příslušné produktové stránce.